About Me

My photo
Putrajaya, Malaysia
aku laki simple jew..xder Ape Yg menARik.

FAn clUB setia!

FAn clUB setia!

Thursday, January 29, 2009

Topik merapu suda bermula~

pahal ek..kalo aku jumpa seseorang itu..pasti macam xleh tgk da muka die..menyampah gler lak aku tgk..haha..tapikan comey gak aku tgk..leh tahan..muka terbaik dari ladang...ladang kambing or ladang lembu aku xtau la..pikir sendiri mau ingat r..okla..kite ubah topik skng..topik ari ni yg aku ingin bincangkan sebenarnya adalah sebegini...(ader orng ckp rambut aku cam rambut noh dlm kumpulan hujan tu)haha..sekian terima kasih R.~

p/s:kesimpulannya,rambut sebenarnya adalah lumrah hidup kita yang sejati..tanpa rambut,mungkin hidup kita ibarat longkang tersumbat di jalan genting klang sampai ke jalan tun razak..haha..akibat sikap manusia yang tidak pernah kenal erti kebersihan alam sekitar menyebabkan longkang di sisi bahu jalan RaYa menjadi mangsa..LoLx

No comments:

Post a Comment