About Me

My photo
Putrajaya, Malaysia
aku laki simple jew..xder Ape Yg menARik.

FAn clUB setia!

FAn clUB setia!

Tuesday, November 9, 2010

Rahsia biar di dada

assalamualaikum, pada hari ini ingin saya bicarakan tentang masalah yang berlaku di negara Malaysia. Kita perlu memahami konsep yang ada di dalam undang undang malaysia, bahawa setiap sudut mempunyai nilai yang kesendiri, tanpa perlu memahami perkara tersebut, dari sudut hati ke hati, dan dari segi yang releven dan proakif. Dan saya berasa berbesar hati ingin berkata disini, politik malaysia takkan abis, selagi berlaku perbalahan yang berlaku diantara orang melayu kita sendiri. Anda semua nak tahu sebab apa ? sebab mereka bukanlah mahu menolong rakyat mereka sendiri, padahal mereka hanya gilakan kuasa dan darjat mereka masing masing, RASUAH tu wajib ah kan ade dalam politik malaysia. Cuba anda semua bayangkan, kalau setiap hari, setiap jam, setiap minit, mesti setiap parti mahukan kemenangan dalam sesuatu pilihan raya. Cuba korang fikir, SAMPAI BILA ? aku jamin negara MALAYSIA tidak akan maju selagi setiap masalah timbul di negara malaysia, mesti perlu melibatkan politik. Aku jamin, selagi negara kita tidak mengamalkan konsep islam, Bila bila masa INDONESIA boleh menang berperang dengan negara kita. Dan juge, bila bila masa SINGAPORE buleh tawan Malaysia, dan bila bila sahaja AMERIKA bule kasi bom atom kat malaysia.

No comments:

Post a Comment